Pro zaměstnance
Rezervační systémy
Autodoprava
Provozní řád autodopravy FZT JU
- Rezervace motorových vozidel probíhá prostřednictvím webových stránek FZT JU na adrese rezervace.zf.jcu.cz
- Rezervace motorového vozidla musí být provedena do 14 hod. předchozího dne, pro rezervaci vozidla po uzávěrce je nutná konzultace s vedoucím oddělení autoprovozu.
- Osoba přebírající motorové vozidlo musí mít platný řidičský průkaz a referentské zkoušky.
- Motorové vozidlo bude zapůjčeno proti řádně vyplněné žádance o přepravě (příkazu k jízdě).
- Děkanské vozidlo Peugeot bude zapůjčeno jen po předchozím schválení děkanem nebo tajemníkem FZT JU
- Osoba přebírající motorové vozidlo musí podepsat předávací protokol.
- Po převzetí klíčů si řidič fyzicky zkontroluje a přebere motorové vozidlo min. pohledově, zda není vůz poškozen a ověří funkčnost.
- Předání klíčů od motorových vozidel probíhá vždy každý den od 7:30 hod. do 8:30 hod., mimo tento stanovený čas je možné předání klíčů jen po dohodě s vedoucím oddělením autoprovozu.
- Řidič provede zápis do Knihy jízd: zaznamenání počátku a konce jízdy (datum, hodina, místo) počet ujetých km. Zápis stvrdí řidič vlastnoručním podpisem.
- V případě více jízd jednoho motorového vozidla v jednom dni si motorové vozidlo spolu s knihou jízd předávají řidiči mezi sebou. Nový řidič provede zevrubnou kontrolu vozu min. pohledově, zda není vůz poškozen, ověří funkčnost a podepíše předávací protokol o převzetí motorového vozidla prvnímu řidiči.
- Každé motorové vozidlo má sjednanou asistenční službu. V případě poruchy motorového vozidla kontaktuje řidič asistenční službu. Důležité informace o asistenční službě jsou součástí výbavy motorového vozidla.
- Při vracení motorového vozidla po pracovní době, musí být vozidlo umístěno na předem tomu vyhrazené parkovací místo.
- Klíče, Knihu jízd a doklady od motorového vozidla vrací řidič v co nejkratším možném termínu zpět na oddělení autoprovozu.
- Řidič zajistí vrácení motorového vozidla v přiměřené čistotě.
- Pracovník autoprovozu zkontroluje a přebere od řidiče vypůjčené motorové vozidlo a podpisem na předávací protokol potvrdí, že bylo motorové vozidlo vráceno v pořádku.
- Přejděte do rezervačního systému.
Ubytování
Rezervace pokojů
- prostřednictvím webových stránek – pouze informační charakter o obsazenosti bytů;
- rezervace e-mailem nebo po telefonické dohodě
Jana Kropáčková
+420 387 772 537
Paní Kropáčková následně vytvoří rezervaci;
- v objednávce musí být určena jména ubytovaných osob, termín ubytování a způsob úhrady;
- klíče od pokoje přebírá objednavatel u paní Kropáčkové (suterén děkanátu EF) a vrací v co nejkratším možném termínu zpět;
- objednávka musí být uskutečněna nejpozději den před termínem ubytování do 12 hodin.
- Ověřte si zda je byt volný
Terénní stanice Vomáčka
Ubytovací a provozní řád Terénní stanice Vomáčka
- Ubytovací a provozní řád se vztahuje na vyčleněný prostor ubytovací jednotky, jejímž provozovatelem je Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích Fakulta zemědělská a technologická.
- Využití T. S. Vomáčka je organizováno dle schváleného harmonogramu na základě zpracovaného požadavku pro příslušný rok.
- Bezpečnostní a protipožární opatření jsou dány Vnitřním řádem FZT JU a jeho dodatky.
- Klíče od TS Vomáčka přebírá objednavatel u pí. Strobové.
- Při ukončení pobytu je povinnost předat objekt řádně uklizen, bez závad.
- Za škody způsobené na majetku FZT, zodpovídá a hradí osoba, která škody způsobila.
- Ubytovaní jsou povinni veškeré závady neprodleně hlásit správci objektu.
- V ubytovací jednotce nesmí být bez souhlasu přemisťován nábytek ani jinak nic měněno.
- Ubytovaní ukládají komunální odpad pouze do určených nádob na vyhrazeném místě, ostatní odpad není dovolen v celém objektu nikam ukládat.
- Ubytovaní hosté jsou povinni dbát o čistotu a pořádek. Při odchodu řádně uzavřít objet včetně oken.
- Při ukončení pobytu musí ubytovaní zhasnout světla, zavřít okna, dveře, vypnout elektriku a odevzdat klíče správci objektu.
- Objednávka musí být uskutečněna nejpozději den před termínem ubytování do 12 hodin.
Další důležitá upozornění
- Při hromadných akcích je povinností vedoucího (pedagoga) seznámit účastníky s ubytovacím a provozním řádem.
- V celém objektu je přísný zákaz kouření a používání vlastních elektrických spotřebičů.
Pro rezervaci kontaktuje:
Šárka Strobová
+420 387 772 427